Ջրի Օգտակար Հատկանիշները

ուզում եմ այսօր մի քիչ խոսել ջրի մասին

#Ջուր1Ջուրը կարևոր է մարդուհամար այնքան,ինչքան որ սնունդը:Քանի որ մեր օրգանիզմը 70%ով կազմված է ջրից,դրա համար անընդհատ պետք է լրացնել կորցրած ջրի պաշարները,հիշեք,որ շատ ջուր խմելը նպաստում է նաև արտաքին տեսքի լավացմանը,ձգվում է մաշկը,խթանումէեղունգների և մազերի աճը:Նրանք,ովքեր ընդանրապես ջուր չեն խմում կամ չեն կարողանում խմել,անպայման պետք է սկսեն խմելը,որովհետև միայն մաքուր ջուրն է օգնում մաքրել օգանիզմը:Պետք է խմել սովորական,ոչ թե գազավորված ջուր:Հեղուկը,որը մեր օրգանիզմն է մտնում թեյի,կոֆեի և ապուրների հետ չի կարող ապահովել օրգանիզմի ջրի պահանջը,որովհոտև օրգանիզմը այն ընդունում է,որպես սնունդ,քանի որ նրանց մեջ կան այնպիսի նյութեր,որոնք օրգանիզմը պետք է մարսի:Ըստ հետազոտությունների՝ մարդիկ, ովքեր ուտելուց առաջ խմել են երկուական բաժակ ջուր, 12 շաբաթների ընթացքում կորցրել են գործնականում 2 կիլոգրամ քաշ: Ջուրը տալիս է հագեցվածության զգացում, թույլ է տալիս փոքրացնել ընդունվող սննդի չափաբաժինը և հրաժարվել քաղցր կալորիական ըմպելիքներից: Խմեք ջուրը անմիջապես արթնանալուցհետո,ուտելուց 30 րոպե առաջ և ուտելուց 1 ժամ հետո և շուտով դուք ձեր վրա կզգաք ջրի կախարդական հատկությունները:Իսկ ինչքան ջուր պետք է խմել?Ամեն մարդ ջուր խմելու իր նորման ունի,բայց շատ մասնագետներ պնդում են,որ ջուր պետք էխմել օրեկան 1.5-2.5լ:Յուրաքանչյուր մարդ կարող է պարզել իր օրական ջրի պահանջի նորման,համացանցում տրված են այն պարզելու շատ ձևեր,կարող եք օգտվել

Պատասխանել այս թեմային

Մեր կայքը օգտագործում է քուքիներ և այլ նմանատիպ տեխնոլոգիաներ՝ տարբերակելու անձնական համակարգիչների միջև, անհատականացված կարգավորումների ծառայության ապահովման, վերլուծության և վիճակագրության, ինչպես նաև բովանդակության և գովազդային ծառայության անհատականացման նպատակներով։ Այս կայքը կարող է նաև պարունակել երրորդ կողմերի քուքիներ։ Եթե դուք շարունակում եք օգտվել այս կայքից, ապա այն համապատասխանում է վերոնշյալ ներկա կարգավորումներին, բայց դուք կարող եք ցանկացած պահի դրանք փոփոխել։ Ավելի շատ տեղեկատվություն այստեղ՝ Գաղտնիություն և Քուքիների Քաղաքականություն