Նիհարելու 26 խորհուրդ այն կանանցից, ովքեր ազատվել են ավելի քան 50 կգ-ից

Այն որ դուք հստակ որոշել եք ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից, շատ ողջունելի է, քանի որ դա թույլ կտա ձեզ ունենալ հիանալի տեսք, թեթև քայլվածք, կրել շատ գեղեցիկ հագուստներ ու ստանալ հաճոյախոսություններ, և ինչը ոչ պակաս կարևոր է` դա շատ առողջարար է:

budetezdorovy.ru-ն ներկայացրել է 26 խորհուրդ այն մարդկանցից, ովքեր կարողացել են հասնել իրենց բաղձալի երազանքին:

Հույս ունեք, որ այս օրինակները կկարողանան դառնալ ձեզ համար շատ լավ մոտիվացիա:

Նիհարելու պրոցեսի վրա աշխատելը շատ դժվար է և երբեմն մարդուն անհրաժեշտ է լինում ոգեշնչում, որի դեպքում ձեզ համար հիանալի օրինակ կարող են լինել այս կանայք:

  1. Շանա Շիֆեր, 28 տարեկան, Կալիֆորնիա

Վերջինս կիսվել է իր խորհուրդներով.

5.Մարիան նշում է, որ հարկավոր է սկսել մեկ փոքր քայլից

Պետք է հասկանալ, որ կալորիաների ու շաքարի մեծ քանակությունը հիմնակնում առկա է քաղցր ըմպելիքների մեջ: Այդ պատճառով հարկավոր է հրաժարվել այդ ամենից ու խմել միայն ջուր: Սկզբնական շրջանում շատ դժվար է, սակայն 1-ին շաբաթից հետո, սկսեք նվազեցնել օգտագործվող ածխաջրերի քանակությունն ու սկսեք օգտագործել ամբողջական ցորենի հաց, իսկ սովորական բրնձի փոխարեն սկսեք օգտագործել շագանակագույն բրինձ:

Եթե դուք հիմնական սննդի ընդունումից առաջ համտեսում եք չիպսեր, քաղցրավենիքներ ու ֆասֆուդի մի շարք այլ տեսակներ, ապա հրաժարվեք այդ ամենից և սկսեք օրական ուտել 6 անգամ: Կերեք սպիտակուցային սալիկներ կամ կոտեյլներ,պիստակ, նեխուր ու անյուղ պանիր:

  1. Ինքներդ պատրաստեք ձեզ համար

Կարող եք ձեզ համար ձիթայուղի մեջ տապակել ձուկ, կամ համտեսել պիստակ, ձիթապտուղ, անյուղ յոգուրտ, խաղող ու մանդարին:

  1. Եթե ճաշին քաղցած եք մնացել, ապա կերեք բանջարեղեն

Եթե այնուամենյնիվ ճաշելուց հտո քաղցած եք մնացել, ապա ավելի լավ է ուտեք բանջարեղեն և ոչ թե ֆաս –ֆուդ:

  1. Ձեր հետ տանից սնունդ տարեք աշխատավայր

Եթե աշխատանքի վայրում դուք երկարատև եք մնում, ապա լավ կլինի ձեզ հետ սնունդ պատրաստեք ու տանեք, դա թույլ կտա խուսափել ֆաս-ֆուդներով սնվելուց ու ավելորդ կիլոգրամներ ձեռք բերելուց:

Եթե դուք պաղպաղակի սիրահար եք, ապա միանշանակ, եթե տանը այն առկա է, ապա չեք կարող հրաժարվել դրանից, այդ պատճառով եթե ցանկանում եք ուտել պաղպաղակ, կարող եք գնել մեկ բաժին ու այն ուտել, սակայն խորհորդ չի տրվում այն գնել ու պահել տանը, հյուրերի համար:

  1. Ընդմիջման ժամանակ շատ շարժվեք

Ընդմիջման ժամանակ քայլեք 30-40 րոպե:

Օրական 3 անգամյա սննդակարգից տեղափոխվեք 6 անգամյա սննդակարգի:

  1. Ռեստորաններում ձեր կերակուրը կիսեք ձեր ընկերների հետ:

Երբ սնունդը կիսում եք, ապա այդ ժամանակ փոքրացնում եք չափաքանակը:

Այն դեպքում, երբ կարդիո –ծանրաբեռնվածությունը այրում է ճարպը, ուժային վարժությունները դարձնում են մարդու մարմինը գեղեցիկ: Փորձեք բարձրացնել ձեր մարմնի զանգվածից շատ ծանրություն ու շարունակեք այդ կերպ մարզվել:

  1. Ակտիվ եղեք անգամ հանգստյան օրերին

Այն, որ դուք աշխատում եք շաբաթական 6 օր, չի նշանակում, որ հանգստյան օրերին չպետք է ակտիվ լինեք, ընդհակառակը, այդ օրը ևս աշխատեք ակտիվ լինել՝ զբոսնեք ու զբաղվեք յոգայով:

  1. Պատասխանատու եղեք ձեր սովորությունների համար

Մի գնեք ձեզ համար չափից շատ սնունդ ու այն միանգամից օգտագործեք, որից հետո արդարացրեք ինքներդ ձեզ, որ դա կախվածություն է: Աշխատեք սնվել չափավոր ու չտրվել գայթակղությունների:

  1. Մի օգտագործեք մարզումները որպես շատակերությունը արդարացնող միջոց

Երբ դեռ նոր եք սկսում նիհարելու ձեր պրոցեսը, պետք է հասկանաք ու որոշեք ձեզ համար, որ հարկավորէ հրաժարվել վնասակար սննդից: Ոչ մի դեպքում պետք չէ սպորտը օգտագործել, որպես ֆաս-ֆուդից օգտվելու արդարանալու միջոց, քանի որ շատերը կարծում են, որ եթե մարզվում են, ուրեմն կարող են ուտել ինչ ցանկանում են, սակայն դա իրականում այդպես չէ:

  1. Օգտագործեք պարզ մթերքներ

Սննդի նկատմաբ ընդունեք մինիմալիստական մոտեցում, օգտագործեք սպիտակուցներ, ծանր ածխաջրեր, առողջ ճարպեր ու կանաչ տերևավոր բանջարեղեներ:

Թանին Շանիս Վիլիամս, 30 տարեկան, Նյու Յորք

Հոգ տարեք ձեր մասին, հաճախակի ժպտացեք ու առողջ եղեք:

Տանը համեղ բաներ մի պահեքԱշխատեք տանը չպահել հյութեր կամ թխվածքաբլիթներ և մի համտեսեք դրանք ամեն օր: Կարող եք ժամանակ առ ժամանկ համտեսել, սակայն փոքր չափաքանակներով:

Եթե չեք ցանկանում մարզասրահ գնալ, ապա միացրեք երաժշտություն ու պարեքՖիզիկական ակտիվությունը ոչ մի կերպ կապված չէ մարզասրահի հետ: Եթե չէք ցանկանում մարզասրահ գնալ, ապա պարեք տանը: Կարևորը, որպեսզի դուք այրեք կալորիաները:

Խմեք շատ ջուրՄիշտ ձեզ հետ ջուր ունեցեք, անկախ նրանից, թե դա ինչպես կդիտվի շրջապատի մարդկանց կողմից:

Կարող եք ձեզ մեկ մեկ բացառություններ թույլ տալՇաբաթական մեկ անգամ, մարզումներից հետո, թույլ տվեք ձեզ որևէ համեղ բան ուտել:

Սնունդը նախապես պատրաստեքԱշխատեք օրկան ուտել ամենաքիչը 5 անգամ և այն էլ փոքր ձափաբաժնով, սակայն սնունդը պատրաստեք նախապես, որպեսզի երբ քաղց զգաք, պատրաստի սնունդ լինի:

Քայլեք սուպեր մարկետի միայն այն բաժնով, որտեղից ձեզ հարկավոր է գնումներ կատարելԵթե դուք պատրաստվում եք գնել բանջարեղեն ու մրգեր, կաթնամթերք ու միս, ապա սուպերմարկետում միայն այդ բաժինները մտեք և մի զբոսնեք բոլոր բաժիններով:

Եթե ցանկանում եք նիհարել, ապա բարձրացրեք ծանրություն

Ստեֆանի Արոմանդո, 28 տարեկան, Նյու Ջերսի

Հաճախակի սնվեք

Թաքցրեք այն սնունդը, որը պատրաստվում եք ուտել նախաճաշից հետո ու ընթրիքից առաջ, դա թույլ կտա ձեզ խուսափել այդ ամենը միանգամից ուտելուց ու բնականաբար գերսնվելուց:

Մի գնեք մթերքներ ուրիշների համար, եթե այդ մթերքները գրավում են ձեզ

Սառա Լեգեր, 36տարեկան, Միչիգան

Փոխարինեք «վատ» չիպսերը լավ «խորտիկներով»

Ալիսա Անն Հայդմեն, 31 տարեկան, Հարավային Դակոտա

Կատարելագործեք ձեր նախորդ նախասիրություններըԵթե դուք կարտոֆիլի ֆրիի ու «բուրգերների» սիրահար եք, ապա փորձեք գտնել այնպիսի մեթոդ, որը թույլ կտա այդ սնունդը դարձնել օգտակար: Օրինակ կարող եք պատրաստել ամբողջական ցորենի հաց ով, բադի մսով ու տապակած քաղցր կարտոֆիլով սենդվիչ:

Մարիա Գորդոն, 28 տարեկան, Մերիլենդ

Բրայան Բլանկ, 19 տարեկան, Վեստբրուկ, Կոնեկտիկուտ4.Գտեք ձեզ համար օգտակար ճաշատեսակ, որը ձեզ դուր կգա ու սկսեք այն ուտել ողջ ընթցքում

Պատրաստ եղեք անցյալի սովորություններից հրաժարվելԲոլորն էլ սիրում են կարտոֆիլի ֆրի ու ջանում են համտեսել այն ամեն օր, դրա հետ մեկտեղ շատ համեղ է նաև ճաշելու ժամանակ ուտել սենդվիչներ, կամ ընթրելիս օգտագործել հացով մակարոն: Իսկ նման սննդակարգը չի նպաստում նիհարելուն: Որպեսզի կարողանաք նիհարել, պետք է սկսեք օգտագործել թարմ բանջարեղեն, անյուղ մսով ու ընկուզեղենով աղցաններ ու հրաժարվել հացից:

Պետք չէ հանձնվել, եթե պրոցեսը շատ դանդաղ է ընթանում: Նման պահերին մարդ իրեն կոտրված է զգում, սակայն դա չի նշանակում որ պետք է գործը կիսատ թողնել, քանի որ նման դեպքում ձեր միակ նպատակը առաջ գնալն է:

Հարկավոր է սկսել քչից, նախ սկզբնական շրջանում օրական քայլել 15 րոպե, այնուհետև 30 և շարունակ ավելացնել ժամանակահատվածը: Սակայն հարկավոր է հիշել, որ դա շատ երկարատև պրոցես է:

Պատասխանել այս թեմային

Մեր կայքը օգտագործում է քուքիներ և այլ նմանատիպ տեխնոլոգիաներ՝ տարբերակելու անձնական համակարգիչների միջև, անհատականացված կարգավորումների ծառայության ապահովման, վերլուծության և վիճակագրության, ինչպես նաև բովանդակության և գովազդային ծառայության անհատականացման նպատակներով։ Այս կայքը կարող է նաև պարունակել երրորդ կողմերի քուքիներ։ Եթե դուք շարունակում եք օգտվել այս կայքից, ապա այն համապատասխանում է վերոնշյալ ներկա կարգավորումներին, բայց դուք կարող եք ցանկացած պահի դրանք փոփոխել։ Ավելի շատ տեղեկատվություն այստեղ՝ Գաղտնիություն և Քուքիների Քաղաքականություն